
|
| Тема поточної НДР:
“ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В СИСТЕМІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ ГРОМАДЯН, ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ ОПТИМІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ”
Термін виконання.
Початок – 1 січня 2012 року. Кінець – 31 грудня 2014 року.
|
|
|
|
Річні етапи виконання КЛД:
1. Інтерактивні форми інтенсифікації навчально-пізнавальної діяльності студентів при вивченні іноземної мови на початковому етапі.
2. Інформаційно-комунікаційна компетенція викладача російської мови як іноземної, як одна з умов підвищення ефективності педагогічного впливу на іноземних студентів на початковому етапі навчання.
3. Навчально-методичні матеріали з використанням інноваційних технологій в процесі вивчення мови іноземними студентами на початковому етапі.
Річні етапи виконання КПН:
1. Сучасні інноваційні технології навчання, та їх використання з метою підвищення пізнавальної активності іноземних студентів при формуванні комплексу знань та умінь з предметів природознавчого циклу.
2. Залучення елементів методик активного та інтерактивного навчання для удосконалення організації самостійної пізнавальної діяльності студентів, системи контролю та самоконтролю знань.
3. Посилення взаємодії у системі викладач-студент при діяльностних формах навчання з елементами інтерактивна, як фактор інтенсифікації між культурної та між особистої взаємодії в процесі всебічної адаптації іноземних студентів на початковому етапі навчання.
Річні етапи виконання КУРМ:
1. Інтерактивні форми інтенсифікації пізнавальної діяльності іноземних студентів на основному етапі навчання
2. Інформаційно-комунікаційна компетенція викладача російської мови як іноземної, як одна з умов підвищення ефективності педагогічного впливу на іноземних студентів на основному етапі навчання.
3. Навчально-методичні матеріали з використанням інноваційних технологій в процесі вивчення мови спеціальності іноземними студентами на основному етапі навчання.
Про науково-дослідну роботу ІПІГ.
На протязі більш ніж десяти останніх років у Інституті підготовки іноземних громадян в межах виконання НДР досліджуються та розробляються різні аспекти загальної тематики присвяченої науково-методичним основам навчання іноземних студентів на нерідній мові, як комплексної адаптації до нового освітнього та соціально-культурного середовища.
В процесі виконання планових науково-дослідних робіт виконувались теоретичні та практичні розробки з питань формування змісту та організації самостійної роботи іноземних студентів при навчанні на нерідній мові; місту та ролі культурно-виховної та профорієнтаційної роботи у навчально-адаптаційному процесі та інші.
У поточний час тривають дослідження проблем впровадження інноваційних освітніх технологій в систему навчання іноземних громадян з метою оптимізації навчально-виховного процесу.
В межах цієї діяльності досліджуються сучасні інноваційні методики з використанням елементів активного та інтерактивного навчання, комп’ютерних інформаційних технологій та можливості їх використання у навчальному процесі з іноземними студентами при вивченні російської (української) мови, як іноземної, формуванні предметно-мовної компетенції з предметів природознавчого циклу при навчанні на нерідній мові на підготовчому етапі, вивченні мови спеціальності та формуванні мовно-професійної особистості на основному етапі навчання. Ведеться оновлення та розробка навчально-методичних матеріалів зокрема для самостійної роботи студентів, контролю та самоконтролю знань та навичок з використанням інноваційних навчальних методик, впроваджуються елементи комп’ютерних методик навчання з використанням оновленої сучасної технічної бази. Також розробляються рекомендації та заходи з удосконалення професійного рівня викладацького складу щодо можливостей ефективного втілення сучасних методичних засобів у навчальний процес з іноземними студентами.